Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart dags för nytt försök till samlingslån

Ja precis. Tipsar om fairlo, dom tar visserligen bisnode. Det borde göra så att ditt betyg sjunker, likadant med att dina förfrågningar börjar ticka neråt. Så i juni när du bara har 2FF kvar så kommer du absolut få erbjudanden. Sen skulle jag söka på 280k och samla Wasa, santander och betalkoll.
Härligt. Jag tänker samma sak. Tack för din input

Om du inte nödvändigtvis känner att du vill fortsätta använda Betalkoll så kan du säga upp krediten där. Då fortsätter du betala ner din skuld till dem men krediten ska (som jag har förstått det) inte synas alls på UC sen.

Om du inte nödvändigtvis känner att du vill fortsätta använda Betalkoll så kan du säga upp krediten där. Då fortsätter du betala ner din skuld till dem men krediten ska (som jag har förstått det) inte synas alls på UC sen.
Jaha kan man göra så? Det vore ju jäkligt schysst isåfall!

Jaha kan man göra så? Det vore ju jäkligt schysst isåfall!

Jag gjorde det nu i april och väntar förväntansfullt på nästa uppdatering för att få det bekräftat. Men det ska tydligen funka så enligt support på Collector/Betalkoll som har citerats av folk här tidigare.

Jag gjorde det nu i april och väntar förväntansfullt på nästa uppdatering för att få det bekräftat. Men det ska tydligen funka så enligt support på Collector/Betalkoll som har citerats av folk här tidigare.
Funderade i dom banorna men jag vill gärna kunna behålla den om det går som en backup. Får se hur jag gör

1 förfrågan försvann i natt och betyget gick ner till 4.3

1 till försvann idag. Nere på 3.4

Nyss skaffat extra jobb som jag ska skriva på papper med i morgon. Hur redovisar man denna inkomst i samband med låneansökan? Kommer jobba extra några pass i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp