Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart 1 år sedan (skulder på 1 miljon)

1 år sedan Jag valde att berätta för min man om mina skulder på 1 miljon. Helt sinnes 1 miljon. Vi fick då baka in allt i bolånet och jag amorterar 7000 kr i månaden. Allt frid och fröjd MEN banken beviljade den lånedelen på 1 år och kollar min uc ofta ( jag skickar in) den ska vara helt ren när och om vi kan lägga om lånet i höst. Så stressande. Känner mig övervakad och mår nästan ännu sämre nu. Jag vet att jag fått värdelös chans och sköter mig. Men blir ändå en känsla av att vara omyndigförklarad och misstrodd ( förstår att jag är det dock) vet inte vart jag vill
Komma med mitt inlägg riktigt men ..

1 år sedan Jag valde att berätta för min man om mina skulder på 1 miljon. Helt sinnes 1 miljon. Vi fick då baka in allt i bolånet och jag amorterar 7000 kr i månaden. Allt frid och fröjd MEN banken beviljade den lånedelen på 1 år och kollar min uc ofta ( jag skickar in) den ska vara helt ren när och om vi kan lägga om lånet i höst. Så stressande. Känner mig övervakad och mår nästan ännu sämre nu. Jag vet att jag fått värdelös chans och sköter mig. Men blir ändå en känsla av att vara omyndigförklarad och misstrodd ( förstår att jag är det dock) vet inte vart jag vill
Komma med mitt inlägg riktigt men ..
Usch va jobbigt! Visst att ni har bolånet och betalar på det, men de är ju en helt annan sak och betala på ett bolån än 20 tal olika långivare / skulder.
Och att få komma bort från mängden långivare och skulder ska ju vara befriande inte ett nytt "problem" även om du säger att du förstår osv pga tidigare handlingar ska man ju inte känna sig omyndigförklarad eller misstrodd.
Hur blir det efter hösten sen? Gäller samma sak då eller blir du mer betrodd ?
Kämpa på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp