Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Snabblån utan UC

Tjenare!

Ny här och skulle behöva ta ett tillfälligt snabblån på 20-30 i alla fall.
Har aldrig tagit detta förut och är ute efter ett lån som varken syns på UC eller rapporterar till UC.

Vad är era rekommendationer?

Tack på förhand
Kenta

Ska du använda det till att betala nå räkningar så rekommenderar jag Betalkoll (Collector). De tar en Micro-UC, alltså ingen synlig, och rapporterar inte heller in till UC.

Annars finns ju bland annat Mobillån.

Ska du använda det till att betala nå räkningar så rekommenderar jag Betalkoll (Collector). De tar en Micro-UC, alltså ingen synlig, och rapporterar inte heller in till UC.

Annars finns ju bland annat Mobillån.

Tack för tipset!
Jag har faktiskt redan Betalkoll.. Och det är precis ett sådant lån som inte syns på UC som jag är ute efter. Fast där man får loss pengar istället för en betaltjänst.
Har inga anmärkningar eller liknande och helt OK betyg i övrigt.

Tjenare!

Ny här och skulle behöva ta ett tillfälligt snabblån på 20-30 i alla fall.
Har aldrig tagit detta förut och är ute efter ett lån som varken syns på UC eller rapporterar till UC.

Vad är era rekommendationer?

Tack på förhand
Kenta

Om du har bra förutsättningar bör du testa untie först. Upp till 80k med ok ränta utan uc.

Untie, Slantar och Pluskan ingår alla i untiekoncernen och är bra. Ingen av dom syns på uc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp