Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Snabblån trots skuldsanering

Vet ju inget om TS men jag tänkte faktiskt så här att det kan ju vara så att hon kanske har en 0-plan el betalar väldigt lite på sin sanering varje månad pga låg inkomst. Då finns det ju inget extra de betalningsfria månaderna. Alla har inte flera tusen kr över att spara under de betalningsfria månaderna. Hon kanske har 0 kr extra dessa månader.

Sant! Men att efterfråga lån när man fått skuldsanering låter inte så lovande! Å beroende på ålder på barnet så får man ändå vaba. Absolut att vi alla har vi olika förutsättningar gällande de betalfria månaderna!
Men det som retar mig och säkert många andra här är att ens ställa fråga om lån under de förutsättningarna! Som nån skrev så kan man få hjälp med matfrån tex kyrkan eller andra håll.

Sant! Men att efterfråga lån när man fått skuldsanering låter inte så lovande! Å beroende på ålder på barnet så får man ändå vaba. Absolut att vi alla har vi olika förutsättningar gällande de betalfria månaderna!
Men det som retar mig och säkert många andra här är att ens ställa fråga om lån under de förutsättningarna! Som nån skrev så kan man få hjälp med matfrån tex kyrkan eller andra håll.
Jo jag håller ju med dej om det, självklart.
Nu skriver ju TS inte så mkt om sin situation. Det kanske är andra kostnader relaterade till dotterns sjukdom som gjort att hon hamnat där hon är. Vi vet ju så lite bakgrunden. Men som sagt, matkassar fr sv kyrkan, kolla fb-grupper, försöka sälja av nått.

Så man ska först innan man gör ett inlägg, ta hänsyn till dina känslor och tankar. Vad som retar dig och vad du tycker. Är inte detta ett forum och fritt kunna fråga det man vill och behöver hjälp med. Vem bryr sig vad som retar dig?

Så man ska först innan man gör ett inlägg, ta hänsyn till dina känslor och tankar. Vad som retar dig och vad du tycker. Är inte detta ett forum och fritt kunna fråga det man vill och behöver hjälp med. Vem bryr sig vad som retar dig?

Har jag skrivit att man ska ta hänsyn till andras känslor och tankar????? Eller vad som retar andra?
ALLA får tycka och skriva precis vad dom vill!
Precis som TS får skriva vad den vill får jag skriva vad jag vill...
Är ändå övertygad om att många på detta forum tycker precis som mig gällande frågor om lån när man kommit så långt och fått en andra chans genom skuldsanering!

Har du inga kläder som barnen vuxit ur som du kan sälja på köp- och sälj-grupper på Facebook?
Eller egna kläder som du aldrig använder, andra prylar i hemmet som inte behövs?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp