Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Snabblån 15.000:- för slutbetalning i december.

Skulle behöva ta ett snabblån på 15.000:- för att släcka några akuta grejor, kommer att kunna betala hela lånet inom december månad. Vill att det ska vara utanför UC då jag kommer att ansöka om samlingslån till sommaren när årsinkomsten är uppdaterad, då kommer jag även ha 0 ff. Har aldrig haft denna typ av lån innan så det är otrampad mark för mig, alla mina nuvarande lån och krediter ligger på UC.

Registrerad årsinkomst är 321.000:- men kommer ha ca 440.000:- vid nästa uppdatering (kan styrkas med lönespecar).

Önskar tips på vilket, eller vilka, av av alla dessa snabblån som är minst dåliga..?

Loanstep är gratis inom 14 dagar om du betalar tillbaks så att de har pengarna då och tar endast creditsafe!

Brixo, Loanstep, Saldo, Flexkontot.. tar alla Bisnode upplysning. Ingen uc registrering eller upplysning hos uc. Du har även flexlimit som enbart tar creditsafe. Ingen UC.

Akta dig för lumify, credifi och binly.. enbart creditsafe men har sjuka uttagsavgifter.. ska du bara låna 15 000 så kan det vara så att du får något första gången erbjudande hos dessa och slipper deras uttagsavgift men jag skulle avstå här helt.

Hej!
Jag har haft de flesta.
Jag kan starkt rekommendera Northmills kontokredit.
Räntan är inte helt åt skogen och det går snabbt att få pengarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp