Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

snabbfinans.se omöjligt?

undrar egentligen hur många som har lån hos snabbfinans.se enligt mig är dem helt omöjliga att få hos eller bara jag med detta problem?

Nej, dom är helt omöjliga. Förut fick jag jämt. Sen vart det tvärstopp!
Trots bättre förutsättningar!

ja har allt haft bra förutsättningar men alltid fått avslag eller inte änns kunnat söka förstår inte riktigt deras system alls

Det står att något gick fel när man ansöker. Dom har lagt in någon spärr. Värdelöst bolag.

ja precis jag ifråga satte det fick till svar att jag sökt för många gånger? mennjsr aldrig blivit beviljad och då har jag endast testat lägsta summa. likadant med paxo helt galet inte änns 500 och ändå relativt bra inkomst? !

samma sak på den skit sidan direkt första som kom något gick fel dem vill väll inte ha kunder som kan återbetala

snabbfinans.se är enligt mig rena skämtet ja har bra inkomst inga anmärkningar inget underskott och anses inte ha betalnings utrymme? ! någon mer med samma problem? !

snabbfinans.se är enligt mig rena skämtet ja har bra inkomst inga anmärkningar inget underskott och anses inte ha betalnings utrymme? ! någon mer med samma problem? !

Inte alls för att vara oförskämd eller så, men det kan ju vara så att dom kan ana kommande problem. Du har väl en del olika lån och det kan ju vara så att dom ser detta på olika sätt? I upprepade och flerfaldiga kreditförfrågningar, eller om dom har flera sidor där samma bolag lånar ut pengar eller genom samarbete med andra bolag.

Att man har bra inkomst och refererar till det, men anser sig behöva dessa hemska lån i mängder kan ju aldrig vara positivt, jag kan åtminstone inte se vad det skulle vara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp