Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

snabbast till kronkalle?

Jag har en jäkla massa avbetalningar hos inkasson för 13 smslån . Har snart betalat av det mesta, jippi:) Denna månad har jag redan betalt till alla utom 3. Alla förfaller i morgon och jag kan endast betala ett. Dom andra 2 kan jag betala om en vecka. Så nu undrar jag ju vilket bolag som är snabbast att skicka vidare till kf utav Vivus, Intrum eller Avida?
Synpunkter på vilket jag bör betala idag, för att i möjligaste mån slippa kf?

Senast ändrad:
Jag har en jäkla massa avbetalningar hos inkasson för 13 smslån . Har snart betalat av det mesta, jippi:) Denna månad har jag redan betalt till alla utom 3. Alla förfaller i morgon och jag kan endast betala ett. Dom andra 2 kan jag betala om en vecka. Så nu undrar jag ju vilket bolag som är snabbast att skicka vidare till kf utav Vivus, Intrum eller Avida?
Synpunkter på vilket jag bör betala idag, för att i möjligaste mån slippa kf?

Fråga om anstånd! Antingen vid inloggning eller ring

Kan man göra det? Jag trodde dom var stenhårda :-o) Då ska jag göra det, tack :)

Kan man göra det? Jag trodde dom var stenhårda :-o) Då ska jag göra det, tack :)

Jag har fått anstånd både hos Avida och Intrum. Skulle du inte få det skulle jag betala Vivus först då de brukar vara väldigt snabba med att skicka till KFM.

Avida är diskutabla ring dom, jag har fått ändrad plan då jag haft svårt att betala. Hos Intrum kan du för det mesta skjuta en månad om du ringer.

Jag betalade vivus idag!
Avida gav mig anstånd en månad.
Intrum var hårda och gav inte en enda dag. Hoppas jag hinner betala innan de skickar vidare, kan betala nästa onsdag!

Jag betalade vivus idag!
Avida gav mig anstånd en månad.
Intrum var hårda och gav inte en enda dag. Hoppas jag hinner betala innan de skickar vidare, kan betala nästa onsdag!

Jag har missat 2 betalningar till intrum, dom skickade till kfm direkt!
Så nu har jag ca 55000 kr som skall hostas upp inom 1 månad, hoppas jag att jag får på mig!

Skall tillägga att jag väntar på en skuldsanering från svea!
Tar lång tid bara!

Det är bara Kronofogden som kan bevilja Skuldsanering Sveas lån är Skuldfinansiering helt annat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp