- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 86
Vilken tur att du lyckades få skuldsanering en andra gång. Det ger en hopp om att en själv iaf kan få det en gångEn uppdatering. Jag lämnade forumet då jag ansåg att det stundtals var ett väldigt hårt klimat härinne på forumet. Så jag lämnade och fokuserade bara på målet. Att lyckas. När man tar bort energitjuvar, negativitet och hittar tillbaka till sitt jävlaranamma och envishet så går det bra. Med stöd från kommunens fantastiska skuld och budgetrådgivare.
I mars 2025 fick jag beviljat skuldsanering. Inledande i november 2024. I november 2024 fick jag jobb. En timanställning på visstid. I maj fick jag en tillsvidare tjänst på väldigt få timmar på samma företag. Jobbat mycket mer än så då resterande timmar varit timanställning.
I september fick jag ett sjukvikariat på 25 timmar i veckan. Som tog slut den siste november. Men som i fredags blev förlängt till den siste mars. Ansökte om omprövning att betala mer den 19 september. Inte hört något än.
Jag lyckades göra många ackorduppgörelser innan jag blev beviljad skulsanering på resterande skulder.
Athena/Athena 2.0