Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Snälla någon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Var kan man låna en större summa pengar av seriösa privatpersoner?

Tveksamt att du hittar kombinationen stor summa och seriösa.
Men om någon vet så är jag också väldigt intresserad.
Har bränt alla mina chanser. Överallt.

Jag känner några. Deras räntor är tyvärr inte så snälla. Sedan tror jag inte att det är rätt väg att gå.

Senast ändrad:
vilka menar du då galatico, och vilka räntor pratar du om?

1000 kr per 100 000 kr i månaden tills lånet är fullbetald. Det är helt enkelt inte värt det. Dom lånar nog inte till vem som helst dock.

Håller med Galactico. Man ska nog tänka till två gånger innan man gör det.
Om vi tänker på samma slags personer. Eller snarare konsekvenserna om du inte betalar.

1000 kr i månaden är inte alls dyrt och vad hittar man dom sidorna

1000 kr i månaden är inte alls dyrt och vad hittar man dom sidorna

Givetvis är det kriminella människor som sysslar med sådant, det är nummer ett man bör förstå. Nummer två man bör förstå är att det inte går att tillhandahålla en sådan verksamhet på några "sidor" då den sannolikt på flera punkter vore olaglig. Nummer tre man måste förstå i sådana sammanhang är att det får konsekvenser. Har man redan skulder, har många krediter och lån, har allt på marknaden, inte kan låna mer - Då är INTE svaret att man ska börja låna av privatpersoner och särskilt inte av grovt kriminella typer.

Ta tag i det du har, inse faktum om det går till kronofogden och börja lev efter det du faktiskt har, inte det du inte har.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp