Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snälla jag behöver akut samla lån på 250K

BN ger avslag om man har ärenden hos inkasso, pratade med dem förra veckan.

Till ditt svar där
Vad menar du med att BN ger avslag om man har inkasso ärenden?
Om man har exempel inkasso hos ferratum / credigo/easycredit hur ska dom veta?

Eller menar du inkasso ärenden som syns på uc?
Lån utanför uc kan dom väl inte se??

Till ditt svar där
Vad menar du med att BN ger avslag om man har inkasso ärenden?
Om man har exempel inkasso hos ferratum / credigo/easycredit hur ska dom veta?

Eller menar du inkasso ärenden som syns på uc?
Lån utanför uc kan dom väl inte se??
Jag löste en skuld hos Intrum på 20k när jag fick mitt lån 2016 ... Lånade totalt 300k

O fyfan, detta var inte bra för mig då jag har ferratum / credigo/ easycredit p g till inkasso , anmärkning som jag har går ut 2020 januari, och önskar samla lån på totalt 389k
Ff 7
Inkomst 266k.
Maxxade kreditkonto credway 30k och euroloan 10k

Uc betyg just nu 5.5 %

Hur ser chanserna ut??

Har du 5.5% i UC-Risk fast du har 30 av 30 och 10 av 10 använt på Credway och Euroloan?! PLUS en anmärkning? Det är otroligt generöst utav UC faktiskt. Med den relativt låga inkomsten dessutom. Helt otroligt egentligen.

Om du ska ta samlingslån måste du halvera Credway och Euroloan, du måste! Sen så väntar du in januari vilket är om en månad och då söker du samlingslån.

Terry stämmer mkt väl
Maxxat euroloan 10k fullt utnyttjat
Detsamma med credway 30k fullt utnyttjat
Anmärkning som försvinner 2020januari
Lån : 389k
Inkomst 266k
Underskott 39k
Betyg 5.5 % uc
Kreditkollen score : 542
Förfrågningar 8st

Men låt oss leka med tanken att jag inte kan halvera euroloan samt credway, hur ser mina
Förutsättningar ut för att samla lånen ?
Det är 5 olika lån
Varav 2 är maxxade kontokrediter.

Du måste bli väck med anmärkningen, sen har du chans!

Ja det är tanken, den försvinner 2020 9 januari... tänkte därefter att börja samla lånen...

Hur tycker du jag ska samla lånen dvs på vilket belopp??
Jag har idag lån som sagt 389k 5 olika krediter , ska jag ansöka på hela beloppet godkänner dom det trots min tunna inkomst??

Ja det är tanken, den försvinner 2020 9 januari... tänkte därefter att börja samla lånen...

Hur tycker du jag ska samla lånen dvs på vilket belopp??
Jag har idag lån som sagt 389k 5 olika krediter , ska jag ansöka på hela beloppet godkänner dom det trots min tunna inkomst??
Är det nån/några förfrågningar som försvinner? Hela beloppet blir nog svårt utan medsökande om jag ska va ärlig. Prova på hela kan du ju göra och se vad som erbjuds. Bankerna brukar ju erbjuda ett lägre belopp annars!

Det viktigaste är ju att lösa de värsta skulderna iaf. Dom bättre lånen du har kanske du kan förlänga betalningstiden på för att få ned månadskostnaden.
Att få till en budget där lånen inte växer är det viktigaste sen lägga om lånen ju bättre förutsättningarna blir så har jag jobbat, var i liknande sits som dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp