Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snälla hjälp, när uppdateras UC

Tack har ett lån som ska betalas den 13 och har inte de pengarna så då börjar hjulet rulla så vet inte om jag kan vänta så länge annars är det så att allt havererar den siste så måste lösa sig innan dess på något viss

Om du absolut inte kan vänta, Vänta tills den 3:de då iallafall, då har du ju bara tre kvar :)

Tack har ett lån som ska betalas den 13 och har inte de pengarna så då börjar hjulet rulla så vet inte om jag kan vänta så länge annars är det så att allt havererar den siste så måste lösa sig innan dess på något viss

Hur mycket måste du betala den 13:e ??
Ta och prova credway så länge tills dina förfrågningar försvinner den upplysning dom tar påverkar inget varken på UC eller Bisnode . Då kan du kanske vänta ut dina förfrågningar tills den 15-20 :e när uc uppdateras . Såvida du inte har credway nu . Annars kanske Primal Capital kan va en kortvarig lösning dom tar dock Bisnode och det gör vissa på lendo också typ sevenday , Nordax bank

Vänta till den 3:e och då söker du. Att ta nåt dåligt lån under tiden för att kunna vänta till den 20:e tror jag inte alls på.
Såååå mycket bättre villkor för du inte för att du har två istf tre förfrågningar.

Om du söker den 3:e/4:e finns det ju en rimlig chans att du har ett lån beviljat och pengar utbetalda innan den 13:e

Har redan Vivus och Credway och de är maxade tyvärr så nu måste jag försöka vända trenden med ett samlingslån, hoppas bara jag får ett lån efter den 3 annars är det kört för mig tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp