Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

smstillkontanter.se

ja jag fick pengarna. men man måste ha tillräckligt med pengar på sitt wywallet konto för att kunna skicka smset så ni tänker på de så ja man måste ha wywallet dock vet ja inte om man kan ha kontakt kort i och med att de läggs på mobil fakturan då måste man antagligen ha tillräckligt med pengar på kontakt kort isf

måste man ha wy wallet? jag har fått bekräftelse via sms iaf

Skippa den här tjänsten!

Ännu värre priser och förödande än sms-lån! Fantastiskt!

Och många som känner att dom här 140:- och 350:- till ockerpriser är något för dom är alltså personer med jobb och ofta ganska bra inkomster? Trollar någon med mig?

Ingen som lekt med tanken att ni kan ha flera abonnemang och därigenom få obegränsat med pengar? Om det här ändå är något för er liksom? Kör det hela vägen! Låna 3500:- för 5000:- i kostnad.

Bedrövligt!

Låna 7000:- för 10.000:- i kostnad.

Bara peppra iväg 20 sms.

Och många som känner att dom här 140:- och 350:- till ockerpriser är något för dom är alltså personer med jobb och ofta ganska bra inkomster? Trollar någon med mig?

Ingen som lekt med tanken att ni kan ha flera abonnemang och därigenom få obegränsat med pengar? Om det här ändå är något för er liksom? Kör det hela vägen! Låna 3500:- för 5000:- i kostnad.

Bedrövligt!

Sedan wywallet kom så funkar det väl inte längre. Men innan dess var sådana här tjänster väldigt bra när man hade ett kontantkort med en massa pengar man inte hade möjlighet att ringa upp - bara att skicka lite sms så fick man i alla fall tillbaka en del in på kontot!

Sedan wywallet kom så funkar det väl inte längre. Men innan dess var sådana här tjänster väldigt bra när man hade ett kontantkort med en massa pengar man inte hade möjlighet att ringa upp - bara att skicka lite sms så fick man i alla fall tillbaka en del in på kontot!

Jo, men det är lite en annan sak och helt oskyldigt i sammanhanget om man gör så en gång med ett kontantkort. Här är det inte det som ligger i intresset för folk utan att få in pengar som en form av ett lån, som alltså är ännu sämre än ett sms-lån och kommer på telefonräkningen/arna nästa månad.

Bedrövligt!

Jag har varit en idiot under 2-3 års tid. Men nu är det slut med det. Jag vägrar låta mig luras av skurkbolag av den här sorten mer. Jag tycker bara att det är synd att den drar till sig människor som ofta skriver om hur hopplösa dom känner sig.

Den som använder den här tjänsten menar inte allvar när den säger att den vill få ett slut på sitt lånande och skulder.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp