Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smspengar problem identifiering

Var så för mig med. Tror jag körde på dator när det inte funkade med telefonen. Verkar ha varit så länge på den där sidan

Fråga . Har fått min gamla uråldriga spärr hävd hos Expresskredit . Sökt ny kredit de handlägger . Ett moment återstår har de meddelar , en koll hos Kronofogden . Jag har inget aktivt ärende där eller skuld eller utmätning el dykt men ett 11 månader gammalt Avslutat betalningsföreläggande som drogs tillbaka då de gjort fel DET kan väl för herregud inte räknas ?? Då berömd nu behover pengarna .... det är ju ett återkallat ärende från företaget inte mitt fel de gjorde ett fel då för 11 mån sedan .

Fråga . Har fått min gamla uråldriga spärr hävd hos Expresskredit . Sökt ny kredit de handlägger . Ett moment återstår har de meddelar , en koll hos Kronofogden . Jag har inget aktivt ärende där eller skuld eller utmätning el dykt men ett 11 månader gammalt Avslutat betalningsföreläggande som drogs tillbaka då de gjort fel DET kan väl för herregud inte räknas ?? Då berömd nu behover pengarna .... det är ju ett återkallat ärende från företaget inte mitt fel de gjorde ett fel då för 11 mån sedan .
Du får inte ha mer än 5 gamla föreläggande under det ska det vara ok!

Du är säker ? Har säde sagt det?

Aha ok jag sökte oxå i fredags men efter 16 och då var inte kronofogden öppet nu väntar jag på svar

Yes sökte i fredags och fick avslag idag och frågade varför och det var för att det fanns mer än 5 gamla föreläggande
Konstigt att jag inte fått besked än fast jag sökte kl 16 i fredags . Man tycker kronofogden borde gett de besked nu idag .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp