Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smspengar och expresskredit Kan man ha lån hos båda

För mig har det gått bra att låna hos både smspengar och expresskredit samtidigt..
Har knappast varit någon exemplarisk kund heller för den delen. Sen med inbetalningarna allt som oftast. Hade avbetalningsplan på ett lån hos smspengar genom sveainkasso i vintras. Tänkte att jag kommer nog aldrig få låna där igen men det gick bra och har fortsatt använda dem med jämna mellanrum.
Expresskredit har jag dock inte använt sedan dom började med nya systemet med mywallet.

Sms-lånaren är väl samma? :)

Har de båda numera gått över till kreditlån? Minns att de var bland de drygaste lån man kunde ta för bara några månader sen.. 1000 kr i månaden för en kredit på 10 lax låter inte så illa.

Har de båda numera gått över till kreditlån? Minns att de var bland de drygaste lån man kunde ta för bara några månader sen.. 1000 kr i månaden för en kredit på 10 lax låter inte så illa.

Vad jag förstår det som så erbjuder dem både de gamla sms-lånen samt kredit numera. Men för kredit har de andra krav på den som söker.

Har någon haft dessa och att dom gått till inkasso?
Avida sköter deras inkassoavdelning men nyfiken om dom lånar ut igen efter att man hamnat där?

Vet någon?

Har någon haft dessa och att dom gått till inkasso?
Avida sköter deras inkassoavdelning men nyfiken om dom lånar ut igen efter att man hamnat där?

Vet någon?
Mitt lån från Smspengar hamnade hos Svea inkasso. Jag har en liten slant kvar på den skulden. Betalt färdigt expresskredit (som hamnade hos Avida). Funderar på om man skulle testa.

Kollade du, de har som krav på sin kredit och snabblån att man inte ska ha några betalningsanmärkningar. Det måste ju vara nytt? Jag blev beviljad för ett år sen.. :confused:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp