Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smspengar och expresskredit Kan man ha lån hos båda

Numera är det dock andra krav. Bland annat är anmärkning tack och adjö.

Kanske nu när dom har "kredit" istället för som tidigare reguljära smslån.

Kan man söka om nya lån hos småpengar/expresskreidt efter att inkasso avbetalningar hos avida är färdigbetalda? Eller är man spärrad att söka lån på nytt hos dom efter det hamnat hos inkasso? Någon som vet

Någon som kan svara mig rätt snabbt om Expresskredit skickar ut ett årbesked/räntebesked alls, och om ja gör de det per post eller email?

Någon som kan svara mig rätt snabbt om Expresskredit skickar ut ett årbesked/räntebesked alls, och om ja gör de det per post eller email?
Jag fick ett årsbesked, detta skickades inte hem i brevlådan. Har för mig jag fick det via mejl eller om det bara stod när man loggade in på ”Mina sidor”. Dock har dom ju ändrat sitt lån, så vet inte om det är annorlunda nu.

Kan ni som har avslutade lån logga in på SMSPengar eller är det bara dom som har befintliga lån som kan logga in?
Hade ett ärende som gick till inkasso och kan inte logga in på mina sidor nu.
Vet inte om det är för att jag är spärrad eller för att jag har saknar ett befintligt lån där.

Kan ni som har avslutade lån logga in på SMSPengar eller är det bara dom som har befintliga lån som kan logga in?
Hade ett ärende som gick till inkasso och kan inte logga in på mina sidor nu.
Vet inte om det är för att jag är spärrad eller för att jag har saknar ett befintligt lån där.
En fråga,var det kortkredit eller sms lån du hade?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp