Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smspengar Norden

Nån som hört nåt från smspengar? Fick ansökan godkänd i fredags men fortfarande inga pengar på kontot?

Smspengar

Jag fick godkänt i fredags den 28/2 på min ansökan men har inte fått några pengar ännu.. Och dom som brukar ha bra kundtjänst och svarar snabbt i chatten är som bortblåsta, Slut på pengar, konkurs?

Smspengar slutat låna ut?

Hej anöskte om lån som jag fick godkänt för nästan en vecka sen men har inte sett röken av pengar ännu?? Är det någon som vet nåt om konkurrs? slut på pengar? eller vad är de frågan om? De säger att pengarna kommer hela tiden men det kommer aldrig några och dom går inte att få tag på längre

Försenade betalningar

Hej!

Det är inget problem med oss, vi har tillfälliga problem med tillgången till våra banker. Vi kommer helt enkelt inte in med våra vanliga inloggningar.

Vi gör nu utbetalningar på ett annat sätt som försenar utbetalningarna med upp till 48 timmar.

sms pengar

Jag anökte den 28/2 och fick godkänt. men pengarna varsena. Jag fick till sist ett svar på mejl att jag skulle ha pengarna insatta igår el senast kl 10 idag. men det finns inga pengar insatta.
mvh
Petris

Sms pengar

Hej!

Det är inget problem med oss, vi har tillfälliga problem med tillgången till våra banker. Vi kommer helt enkelt inte in med våra vanliga inloggningar.

Vi gör nu utbetalningar på ett annat sätt som försenar utbetalningarna med upp till 48 timmar.

Varför svarar ni inte på mejl eller via er kundtjänst idag?

Jag anökte den 28/2 och fick godkänt. men pengarna varsena. Jag fick till sist ett svar på mejl att jag skulle ha pengarna insatta igår el senast kl 10 idag. men det finns inga pengar insatta.
mvh
Petris

Du ska även fått ett Sms med ett slutbesked att pengarna finns inom 48 timmar. Vi har bjudit alla som har fått sina utbetalningar försenade en längre återbetalningstid, 32 dagar oberoende om ansökan kom in 28 eller inte.

Vi svarar både i telefon och per e-post. Vi har även öppnat upp vår chat nu igen då det tyvärr har varit för mycket spam.

Kul att ni svara här istället för på den mejl ni fått till kundtjänsten. Jag mejlade er förra veckan och har fortfarande inte fått svar....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp