Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

SMSPENGAR - hur bra är de?

Det stämmer..har man misskött betalning hos dem så blir man spärrad för alltid!

Hjälp!

Jag har ett lån hos sms pengar som gått till inkasso och jag har pratat med svea om avbetalningsplan och att de skulle skicka bekräftelse per post har ej fått det än och idag kom det sms från sms pengar att jag måste betala snarast då lånet kommer att skickas till kronofogden, är det någon som har erfarenhet av detta? Snälla hjälp mig!!! Jag är så orolig att jag håller på att dö!

Jag har ett lån hos sms pengar som gått till inkasso och jag har pratat med svea om avbetalningsplan och att de skulle skicka bekräftelse per post har ej fått det än och idag kom det sms från sms pengar att jag måste betala snarast då lånet kommer att skickas till kronofogden, är det någon som har erfarenhet av detta? Snälla hjälp mig!!! Jag är så orolig att jag håller på att dö!

Kan vara automatiskt meddelande från sms-pengar som går ut. De har ju stängt idag. Om du gjort upp med svea så är det ju det som gäller.

Vet ni nån om när smspengar skickar sms om att lånet skickas till kronofogden inom kort, hur lång tid det tar innan den hamnar där?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp