Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån/snabblån behöver 25000 kr till

Jag har behövt låna 125 tusen i snabblån senaste veckorna då jag haft så dålig uc. Är lite saker som hänt och behövde akut pengar och hade behövt 25 till.

Mina lån just nu. Är beloppen på lånen och inte månadskostnad.
Meramax
4575
Loanstep
15
Slumify
11
Happycash
4K
Credify
20
Northmill
20k
Saldo
20k
Cashbuddy
25
Nordmax
25k

Har kreditkort med räkning på 44k.

Nu så är mitt kreditbetyg så jävla dåligt. (Min UC var redan dålig innan då jag inte visste att söka lån drog ner chansen att få privatlån)

Jag hade behövt låna lite till som sagt. Typ 25K men blir nekad över allt. Finns det något ställe ni kan rekommendera som jag nog inte prövat. Att betala tillbaka är nog inga problem och kommer lösa det fram mot årsskiftet. Har prövat Ferratum men blir bara nekad där direkt.

Årslön 320.000
UC 18.2
Creditsafe 3.

Har du någon nära anhörig eller vän som kan hjälpa dig där du kan förklara läget att du är i akut behov av pengar?
Du slipper att leta lån där de utnyttjar din ekonomiska situation för att ge horribel ränta, avgift om du kan lösa det privat.

Vet inte.

Satt mig lite i skiten och ingen som vet det egentligen.

Sökte privatlån hos några banker som det stod att de kan acceptera sämre UC och kreditvärdighet så löser jag ut snabblån. Är det lättare att få samlingslån eller ska man söka privatlån hos de banker som accepterar sämre kreditvärdighet?

Kolla med några banker och visa hur din situation ser ut och se vad de kan ge för preliminärt besked. Se till att de inte tar kreditupplysning med en gång!
Redovisa allt, dina skulder hur din UC ser ut med förfrågningar så kan de nog ge ett förhandsbesked, om det är troligt att du får ett ihopsamlingslån.
Om de bedömer att det är fullt möjligt så kan du godta att de tar kreditupplysning.

Vad behöver du 125 000 kr till?

Kanske finns en annan lösning än att låna mer om vi vet var pengarna ska.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp