Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån med skuldsanering

Hej
Är det någon som vet om man kan få ett litet lån när man har skuldsanering. 5000 kr
Måste laga bilen så jag kommer till jobbet. Skall lösa det med Decemberlönen.

Hej
Är det någon som vet om man kan få ett litet lån när man har skuldsanering. 5000 kr
Måste laga bilen så jag kommer till jobbet. Skall lösa det med Decemberlönen.
Nej det kan du inte få och ska inte ta heller när du fått skuldsanering.
Försök hitta en annan lösning :)

Måste man prata med en ekonomirådgivare på kommunen för att få igenom en skuldsanering?? Har fått den uppfattningen att det är så!??

ska ansöka, men inte gjort det än. Och jag har inte pratat med nån rådgivare på kommunen. Ökar det chanserna att få igenom?? Finns det några andra tips att tänka på innan man skickar in om ansökan om skuldsanering?

Du behöver inte gå till en rådgivare.Vet dock inte om de ökar chanserna.

Måste man prata med en ekonomirådgivare på kommunen för att få igenom en skuldsanering?? Har fått den uppfattningen att det är så!??

ska ansöka, men inte gjort det än. Och jag har inte pratat med nån rådgivare på kommunen. Ökar det chanserna att få igenom?? Finns det några andra tips att tänka på innan man skickar in om ansökan om skuldsanering?
Det finns statistik som visar att möjligheten att beviljas var högre hos de som haft kontakt med budget- och skuldrådgivare. Det verkar dock inte hänga samman med kontakten per se, det är inget krav, utan snarare med det faktum att rådgivarna är bra på att identifiera personer som kan vara aktuella för skuldsanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp