Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Smslån / inksso // chanser

Hej , är ny på detta forumet men föllt detta ett bra tag . Ni verkar kunna väldigt mycket .
Jag är en kille på 25 . Har en stadig inkomst på 400 tkr under detta nya år . Har 100 k i smslån samt ett privatlån på 30000 . Har 27 förfrågingar gällande uc . Som alla försvinner i år . Den sista som försvinner är 11 oktober . Jag har bra avbetlningsplaner på alla landar på er cirka 12 tusen i månaden för allt . Jag har inga anmärkning står i min UC . Men har tänkt på att svea ekonomi gjorde en uc på mig betyder det misskötkredit eller vadå ? Det står enbart svea ekonomi 2432 och inget mer . Sen när jag kommer anmärkningar så står det ingen skuldsaldo eller anmärkingar av något . Vad tror ni mina chanser är ? Hållt på såhär i 3 år . Så det är tufft . Men fick handen ur arslet i september månad och ringde Alla inkasso bolag och jävlar . Dom va bra .

Svea inkasso tog en tom Uc ff på mig när de skickade till kf när ja missa att betala in på en avbetalningsplan, hade två likadana och missa den ens... :/

Ja, om Svea Ekonomi- och Lindorff-förfrågningarna kom till för att du halkat efter med betalningsplanerna måste du vänta ut dessa innan du kan hoppas på samlingslån - det är som kassekonomi säger i princip omöjligt att få lån med den typen av förfrågning på sin UC.

Okej okej men det är ingen misskötkredit då ? Det jag mest oroar mig för

Nej, misskött kredit är något annat. En blank är i princip lika förödande, men stannar inte kvar lika länge. Dock kan det senare leda till det första.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp