- Meddelanden
- 1 268
- Mottagna reaktioner
- 198
- Poäng
- 397
Hej , är ny på detta forumet men föllt detta ett bra tag . Ni verkar kunna väldigt mycket .
Jag är en kille på 25 . Har en stadig inkomst på 400 tkr under detta nya år . Har 100 k i smslån samt ett privatlån på 30000 . Har 27 förfrågingar gällande uc . Som alla försvinner i år . Den sista som försvinner är 11 oktober . Jag har bra avbetlningsplaner på alla landar på er cirka 12 tusen i månaden för allt . Jag har inga anmärkning står i min UC . Men har tänkt på att svea ekonomi gjorde en uc på mig betyder det misskötkredit eller vadå ? Det står enbart svea ekonomi 2432 och inget mer . Sen när jag kommer anmärkningar så står det ingen skuldsaldo eller anmärkingar av något . Vad tror ni mina chanser är ? Hållt på såhär i 3 år . Så det är tufft . Men fick handen ur arslet i september månad och ringde Alla inkasso bolag och jävlar . Dom va bra .
Svea inkasso tog en tom Uc ff på mig när de skickade till kf när ja missa att betala in på en avbetalningsplan, hade två likadana och missa den ens... :/