Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smslån där man kan komplettera med lönespecifikationer

Hej! Jag är ganska ny inom jobb och har bara jobbat i 6månader. I och med att jag inte har någon större deklarerad inkomst så har jag svårt att få lån bara genom kreditupplysningen. Jag tänkte höra med er om tips för skulle behöva ett smslån för en resa. Så har ni några tips på lånesiter där man kan komplettera med lönespecifikationer för att få lån? Har använt lumify och dess partner så söker andra.

skulle uppskatta svar!
mvh

Hej! Jag är ganska ny inom jobb och har bara jobbat i 6månader. I och med att jag inte har någon större deklarerad inkomst så har jag svårt att få lån bara genom kreditupplysningen. Jag tänkte höra med er om tips för skulle behöva ett smslån för en resa. Så har ni några tips på lånesiter där man kan komplettera med lönespecifikationer för att få lån? Har använt lumify och dess partner så söker andra.

skulle uppskatta svar!
mvh
Mitt råd är att ta inte sms lån..
Prova fairlo dem är bäst m

Råder dig också att inte ta något smslån, i dessa tider har du tid att spara till en resa tills situationen kanske blir lite bättre världen om.
19 år och sms-lån känns tyvärr som en dålig start, har själv varit torsk på det som 18-20 åring och jag fick börja om helt efter kronofogden som 23 åring. Inte kul.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp