Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Smskredit, få anstånd flera gånger?

Hos SMSKREDIT kan man betala in en summa för att få anstánd 15dgr eller 30dgr.
Vet nån om man bara får göra det en gáng eller om man kan göra det flera ggr?

smskredit

Jag har gjort det en gång och fatta för att man bara fick förlänga en gång

En gång är det som gäller. När jag begärde anstånd stod det även det i deras information.

Stämma inte ! Jag har fått anstånd hos SMS Kredit och Mobillån flera gånga. De skicka jämnt en sms och bjuda anstånd ! Så att det funka flera gånga.

Stämma inte ! Jag har fått anstånd hos SMS Kredit och Mobillån flera gånga. De skicka jämnt en sms och bjuda anstånd ! Så att det funka flera gånga.

Men du kan ju inte förlänga lånetiden (få anstånd) mer än en gång på samma lån. Så du kan alltså tex. låna 60 dagar istället för 30 på ett lån. Nästa gång du lånar kan du be om anstånd på det lånet så det får en lånetid på tex. 60 dagar det också .

Jag har batalt sedan augusti varje månad för min lån med 30 dagar , varje månad 300 kr för en anstånd för 30 dagar. Det samma gälla för mobillån !

Jag har också fått anstånd flera gånger på samma lån. Förr kunde man bara få en gång, men på deras hemsida står numera inget om att man bara kan få en gång. Det finns instruktioner där om hur man gör, och jag betalade in 300:- denna månad för 3:e gången på samma lån.

De skrev per mail idag att de endast beviljar 1 anstånd

De skrev per mail idag att de endast beviljar 1 anstånd

Skumt! Jag har som sagt skjutit på mtt lån 3 månader på rad nu. Jag gör som det står på deras sida, dvs uppger fakturanr (som finns på ursprungsfakturan) och betalar in 300:- till angivna bgnr. Får alltid mess max 2 dagar senare att förfallodagen är flyttad en månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp