Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sms pengar inkasso

gothia är hemska värsta inkassot jag har haft och göra med hade smspengar på 16.000 kr och dom ville ha 3000 kr varje månad kunde ej gå att förhandla ner mer dom var sjukt otrevliga ringde flera gånger och försökte om det gick att betala 1000 kr varje månad fram till april tills jag får mina skattepengar NEj sa dom. har betalat in igår hela skulden och bad dom dra så långt åt helvete dom kan gå Hemska jävlar, tack vare satander som rädde min jul att jag kunde få väck dessa kräk.

gothia är hemska värsta inkassot jag har haft och göra med hade smspengar på 16.000 kr och dom ville ha 3000 kr varje månad kunde ej gå att förhandla ner mer dom var sjukt otrevliga ringde flera gånger och försökte om det gick att betala 1000 kr varje månad fram till april tills jag får mina skattepengar NEj sa dom. har betalat in igår hela skulden och bad dom dra så långt åt helvete dom kan gå Hemska jävlar, tack vare satander som rädde min jul att jag kunde få väck dessa kräk.

Dom är riktiga jävla as på Gothia. Går med på avbetalningsplaner men det är belopp på runt 5.000 i månaden.

Dom är ganska tuff med anstånd i löneutmätning också..

Alla Northmill (easycredit, credigo och credway) går till Gothia? Kommer inte kunna betala några 5000 kr i månaden inte.. visst var det några som fick bra sjyssta avbetalningsplaner av dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp