Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms lån, vad är viktigt vid val av kreditgivare?

Hej

vad anser ni är viktiga saker när ni ska låna sms-lån?

står o väljer mellan vem jag ska söka hos nämligen..

Kolla framförallt Slantar och Pluskan då dessa har ränta under 30% samt syns inte på UC. Även Fairlo och Frogtail ligger i samma gäng tycker jag då räntan är bra och avbetalningen kan tas hand om enkelt utan att totalbeloppet springer iväg alldeles för mycket. Credway är relativt bra men syns däremot på UC. Monetti har relativt bra villkor tycker jag även faktiskt för att vara ett sms lån. Lumify är bra om du planerar att betala av det snabbt, även Loanstep, annars blir det snabbt dyrt.

Förutom det, hål dig borta från Ferratum, Daypay, Vivus och liknande. Utöver det bör du undvika smslån så gott som möjligt, vet inte om du har andra lån och krediter? Om du är i behov av pengar och inte har lån förövrigt är det bättre att skaffa ett kreditkort med stabil gräns som du lätt kan avbetala, kom ihåg att smslån är skit i längden och det är så lätt att fastna i livsstilen som många av oss har gjort och nu håller på jobbar oss ur. :)

Tycker du ska hålla dig borta helt från sms lån. Din ekonomi blir inte bättre av att ta sådana skit lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp