Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms lån under 20 hjälp!

Tjena! Skulle behöva låna minst 5000 men helst 10, finns det något företag som lånar ut till en 19åring?

Jag avråder dig det allra starkaste för att ta sms-lån. Det blir en skuldfälla som är svår att ta sig ur. Försök att låna de pengarna av familj eller vänner istället. Du tjänar på att vara helt ärlig, även om du har satt dig i en svår situation. Det blir många gånger värre att försöka lösa situationen på egen hand med sms-lån.

Problemet är att jag är utomlands och kommer stanna här några månader har jobb med anställning 6 månader kontrakt så att betala tillbaks är inte svårt behöver lite för att starta upp i början.

Jag tänkte också att det inte skulle vara några problem att betala tillbaka. Det slutade med 40 sms-lån, kreditkort och lån. Det byggdes på hela tiden och jag ville inte berätta för någon vad jag ställt till med. Med åren grävdes min grop bara djupare och djupare.
Jag avråder dig från att ta snabblån. Det är inte värt all ångest, alla sömnlösa nätter och förstörda relationer med vänner och kärlek.

Vivus har räntefritt upp till 6000 första gången även 18 års gräns

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp