Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms-lån med betyg 2 på bisnode

Tråkigt! Det kan ju vara att dom tuffat till sig men även årsinkomsten som kanske ställer till det, jag hade 428.000 och 15k underskott

Mm tack ! Dock har jag 10ff och 330.000 årsinkomst men 409.000 i Blanco så då får jag nog avslag oxå

Jag tror låga inkomsten i förhållandet till nuvarande skulden är det som sliter åt utöver extrema mängderna ff. Inför kommande samlingslånet kommer min inkomst vara 240K och synliga skulderna bör vara nere på 150K så jag har hopp inför nästa år. :) (Dock ingen aning hur stort underskottet blir, jag har enbart 1.8K i dagsläget då detta blir första året med ej privata skulder)

Inte omöjligt med Andrea's förutsättningar men man vet ju liksom aldrig.

Saken var den att jag vill minas att jag sökte deras lån, blev avslag.. av någon anledning laddade jag ner appen och när jag loggade in där så var jag beviljad 10k i kontokredit ist.. jävligt märkligt..

Sant . Jag provar nog sanlingslån på torsdag o blir det avslag har jag inget att förlora o satsar på rocker

Ånej men nu ser jag när man laddar ner appen att Rocker är ju Bynk .... där fick jag avslag i våras . Bynk finns ju med hos advisa oxå

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp