Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

SMS-lån med betalningsanmärkning

Jag undrar vilka sidor man kan få sms-lån på ca. 2000:- trots en betalningsanmärkning?

Tack på förhand.

Japp jag har vivus, jag är säker, har 10 anmärkningar som försvinner nästa år men var tvungen att starta på 1000 kr, 290000 inkomst.

1. Allmänt

Kreditgivare är Ambrion AB. Lån kan beviljas till person som gjort en låneansökan, är 18 år gammal, folkbokförd i Sverige och inte har några betalningsanmärkningar. Kreditgivaren tillämpar Konsumentverkets regelverk för konsumentfrågor. Det av kreditgivaren godkända låneansökan tillsammans med lånevillkoren utgår konsumentkreditavtalet mellan kreditgivare och kredittagare. Kreditgivaren använder sig vid kreditprövning av låneansökandes personuppgifter.

Hur kan ni skriva in de som exempel på långivare i denna tråd då?

Hej!

Du får fråga daypay om varför dom beviljar med anmärkning men jag har 1 anmärkning som försvinner i februari och får låna 1000kr som dom drar autogiro.

1. Allmänt

Kreditgivare är Ambrion AB. Lån kan beviljas till person som gjort en låneansökan, är 18 år gammal, folkbokförd i Sverige och inte har några betalningsanmärkningar. Kreditgivaren tillämpar Konsumentverkets regelverk för konsumentfrågor. Det av kreditgivaren godkända låneansökan tillsammans med lånevillkoren utgår konsumentkreditavtalet mellan kreditgivare och kredittagare. Kreditgivaren använder sig vid kreditprövning av låneansökandes personuppgifter.

Hur kan ni skriva in de som exempel på långivare i denna tråd då?

Daypay,nätlån beviljar med anmärkning om inkomst är bra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp