Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms lån eller klara på 300 till den 20e

Semester och en oväntat utgift OCH dummpå flera tusen gör att jag nu har 300:- på kontot.. en vecka kvar tills jag får in lite pengar. Jag och mitt barn klarar oss utan nöje som kostar denna vecka. Men behöver tips på billig mat, går det inte blir det att låna någon tusenlapp.. blir 43:- om dagen

Spenderade 1500 på icke nödvändigt nu i helgen.. att jag aldrig lär mig. Nu ska jag stå mitt kast och äta billigt och hålla mig hemma en hel vecka!

tips?

En del Willys har svinnlådor numera om man är där tidigt kan man köpa mat som är ok väldigt billigt, grönsaker mm.

Sen finns det en hel del instagramkonton på temat leva billigt.

Går absolut! Köp mjölk, ägg, mjöl, morötter, potatis, pasta, margarin, jäst, falukorv, äpplemos (de tre senaste av något billigt märke). Ät pannkakor med äpplemos, falukorv med potatismos, raggmunkar/rårakor, baka bröd, pasta med falukorv, råa eller kokta morötter till. Komplettera ev med några kort-datum varor och något paket billig glass och kanske billig saft.

Går absolut! Köp mjölk, ägg, mjöl, morötter, potatis, pasta, margarin, jäst, falukorv, äpplemos (de tre senaste av något billigt märke). Ät pannkakor med äpplemos, falukorv med potatismos, raggmunkar/rårakor, baka bröd, pasta med falukorv, råa eller kokta morötter till. Komplettera ev med några kort-datum varor och något paket billig glass och kanske billig saft.
Nja, ska en leva billigt och samtidigt vara någorlunda mätt är väl snabba kolhydrater det sämsta en kan äta. Inte nog med att det är dåligt för hälsan, höjning och sen snabb sänkning av blodsockret gör att du blir hungrig direkt igen! Koka buljong i massor och lagra i kylskåpet , värm i mindre kastrull och lägg i grönsaker, billigt kött m.m nyttigt och mättande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp