Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Slutlön efter uppsägning

Ja men 1 månad är det, tror dom är schyssta nog och släpper mig sista september för att underlätta för alla parter, men om dom mot förmodan inte släpper mig och ber mig arbeta den 1/11, hur blir det då med lön/slutlön? Ren och skär huvudvärk för mig detta försöker planera och få ihop det, vad är fördelen med att säga upp sig den 3e i detta fallet?
Fördelen med att säga upp sig den 3:e är ju att du får mer lön. Och eventuellt också en extra semesterdag. Blir också ett ”rent” bryt. Då du börjar nya jobbet på en måndag. Slutlönen kan dock dröja till december då.

Fördelen med att säga upp sig den 3:e är ju att du får mer lön. Och eventuellt också en extra semesterdag. Blir också ett ”rent” bryt. Då du börjar nya jobbet på en måndag. Slutlönen kan dock dröja till december då.
Vill väldigt gärna inte en månad få en lön från nuvarande arbetet på ca 1-2tkr och ytterligare månaden efter semesterersättningen, är detta vad som kommer ske om min sista dag är 1/11?

Vill väldigt gärna inte en månad få en lön från nuvarande arbetet på ca 1-2tkr och ytterligare månaden efter semesterersättningen, är detta vad som kommer ske om min sista dag är 1/11?

japp. Om inte din arbetsgivare är schysst och löser slutlönen i november.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp