Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slutbetalat Happycash nyligen?

Hej alla!

Slutbetalat mitt lån hos Happycash, loggade in på mina sidor 28 april och gjorde en bankgiro betalning på den summa som stod där. Nu är det 5 maj och jag har ännu inte fått mejlet om att betalningen är mottagen. I vanliga fall brukar jag efter varje månadsbetalning få en bekräftelse per mejl att de mottagit betalningen men nu är vi inne på 4e bankdagen utan att mejlet kommit. Kollat med banken och allt ser ok hos dem. Har mejlat både till info@happycash.se samt skickat meddelanden via mina sidor men inget svar. Det finns inget telefonnummer heller. Vet att bankgiro ibland kan ta 1-3 bankdagar men ville kolla om någon upplevt något liknande?

Hej ,har du fått bekräftelse att det är betalt.
Har också betalat allt men inget svar .

Jag tog lån hos dem i sensomras/tidig höstas och har fortfarande inte fått en räkning. Samtidigt som räntan tickar på. Har jagat dom i månader men får inget svar.

Jag tog lån hos dem i sensomras/tidig höstas och har fortfarande inte fått en räkning. Samtidigt som räntan tickar på. Har jagat dom i månader men får inget svar.
Skumt ring dem konsument verket för om dem svarar inte tills på fredag ska göra .
Har också betalat 22 /12 faktura och dem mejlat flera gånger även att skickat bevis att det betalt men dem struntar i

Senast ändrad:
Verkar som dom är oseriösa och hemsidan ser ut och vara skapad på 90talet med massa error.
VDn har sitt nummer offentligt på upplysningssidor ifall ni vill ta saken egna händer och be om skriftligt svar att det är avslutat.

Er*k N*klas Fl*gare *=i *=y VD på McGreg Kredit AB som äger happycash.

Ok tack dem svarade inte heller idag.
Men dem kommer skicka säkert faktura.

jag har haft lån hos dom under en längre tid. jag har alltid fått min faktura. Den kommer som e-post till mig.

jag har haft lån hos dom under en längre tid. jag har alltid fått min faktura. Den kommer som e-post till mig.
Det vet ha ,men har betalat hela skuld för v3 dagar sedan ,det står samma summa som haft .Betalningen inte alls uppdateras dem svarar inte heller på mejl

Hej
Jag slutbetalade mitt för 2 veckor sedan fick ingen bekräftelse kollade i tisdags då hade den tickat på och ökat. Skrev meddelande när jag var inloggad till dem att jag slutbetalt bifogade vilken dag och ref nr. På onsdagen fick jag sms och mail att det var slutbetalt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp