Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Slutbetalat alla krediter !

Kom det som brev ? Inte KLOKT VILKEN RÄNTA !! Jag har lån på 400 000 kr där . Mår illa när jag tänker på det. Undra vad jag betalat ?? Jag har inte öppnat några bankbrev så om det kom posten kanske det ligger i den högen med brev .
Det kom via Kivra idag.
Lån var på 400 000 tkr från början ( 2022) så det är kvar ca 394 000 tkr trots man betalat ca 6000 tkr per månad men från början betalade vi ca 3900 kr sen räntan har höjts rätt så fort.
Helt galet !

Ja det gör dom . Så är det ytterligare 2 st lån till som är uppsagda under dagen idag. Usch ! Känns som att man är på väg till sin egen avrättning… men har man tur så får man bara sitta i finkan i 5 år med hjälp av en bra handläggare .???
Hoppas du ska ha tur och bra handläggare ! Håller tummarna för dig!

Ringer dom mycket ?

Fairlo bombarderar oss trots vi är sena 2 dagar med betalningen.

Senast ändrad:
Hoppas du ska ha tur och bra handläggare ! Håller tummarna för dig!

Ringer dom mycket ?

Fairlo bombarderar oss trots vi är sena 2 dagar med betalningen.
Tack .. va fint av dej !
Ja det rings och SMS as en hel del . Men jag får lov att säga att jag förväntade mej mer .. faktiskt ! Eller också var jag bara väl förberedd på det . Men vad som förvånar mej är att dom inte tröttnar .. man tycker att dom borde fatta att den här kunden kommer inte att betala .
Men nu slutar dom väl när lånen börjar bli uppsagda . Fast då ringer väl inkasso mitt i nätterna istället . När det kommer ett sms så tar jag bara av mej glasögonen och raderar det så slipper jag ens se vad det står . … men idag kom ett SMS när jag fipplade med tel .. då var ett uppsagt lån . Brrrr !

Fairlo ja haha dom är riktiga skojare !! Ni kommer strax att få inkasso hot också . Gå inte på det vad ni än gör ! Dom har sitt egna” inkasso” där ligger det i 3 månader… sen säljer dom skulden vidare . Is i magen

Det kom via Kivra idag.
Lån var på 400 000 tkr från början ( 2022) så det är kvar ca 394 000 tkr trots man betalat ca 6000 tkr per månad men från början betalade vi ca 3900 kr sen räntan har höjts rätt så fort.
Helt galet !
Då har vi samma lån typ ! När jag gick igenom min ekonomi före jag ansökte så hade jag amorterat 1700 kr på hela lånet . Jag betalade 5400 kr varje månad . Bara räntor . Usch !!
men jag har väl betalat liknade summa som dej i ränta då antar jag . Har inte fått nåt på Kivra .

Tack .. va fint av dej !
Ja det rings och SMS as en hel del . Men jag får lov att säga att jag förväntade mej mer .. faktiskt ! Eller också var jag bara väl förberedd på det . Men vad som förvånar mej är att dom inte tröttnar .. man tycker att dom borde fatta att den här kunden kommer inte att betala .
Men nu slutar dom väl när lånen börjar bli uppsagda . Fast då ringer väl inkasso mitt i nätterna istället . När det kommer ett sms så tar jag bara av mej glasögonen och raderar det så slipper jag ens se vad det står . … men idag kom ett SMS när jag fipplade med tel .. då var ett uppsagt lån . Brrrr !

Fairlo ja haha dom är riktiga skojare !! Ni kommer strax att få inkasso hot också . Gå inte på det vad ni än gör ! Dom har sitt egna” inkasso” där ligger det i 3 månader… sen säljer dom skulden vidare . Is i magen
Ja dom vill ha sina pengar tillbaka så inga konstigheter där så håll ut bara!
Jag också raderar sms och mail & läser inte , ingen idé att läsa eller öppna något , det hjälper inte när man väl bestämt sig att släppa allt.

Då har vi samma lån typ ! När jag gick igenom min ekonomi före jag ansökte så hade jag amorterat 1700 kr på hela lånet . Jag betalade 5400 kr varje månad . Bara räntor . Usch !!
men jag har väl betalat liknade summa som dej i ränta då antar jag . Har inte fått nåt på Kivra .
Det kommer troligtvis så småningom via Kivra.
Helt galet med Remember lån att den inte minskade på två år troligtvis pga jag utnyttjade betalnings fria månader 3-4 ggr.

Tack .. va fint av dej !

Hur har det gått med Fairlo för er? Har det gått vidare till inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp