Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar utbetalningstid

Aldrig fått där, provat med 10 k 5 år, fortfarande ej godkänt.

Jag ansökte och fick godkänt den 17/6 men fortfarande Inge pengar, dom säger bara att de kommer under eftermiddagen

Jag ansökte och fick godkänt den 17/6 men fortfarande Inge pengar, dom säger bara att de kommer under eftermiddagen
Har du fått nu?

Nån som har handelsbanken som nyligen ansökt och fått utbetalt? Hur många dagar?

Ansökte om 10k/3 år igår e.m. För att släcka en kredit på UC och blev beviljad direkt, ser nu att det står ”Handläggning pågår”. Någon som kan tala om vad som hände efter?

Ansökte om 10k/3 år igår e.m. För att släcka en kredit på UC och blev beviljad direkt, ser nu att det står ”Handläggning pågår”. Någon som kan tala om vad som hände efter?
Du borde få pengarna idag eller imorron.

Någon som testat ansöka via slantar ? När man gör en ansökan får jag ett fel meddelande och enligt kundtjänst har dom ett problem med ansökningarna. När man försöker signera med bank id så får man ett fel meddelande.

Grattis! Kan tyvärr inte svara men har en fråga om det är ok? Vad har du för förutsättningar? Hur många bsnodes ff?
Bara av ren nyfikenhet, hur går tankarna när man kommenterar ”grattis” till någon som har blivit beviljad ett riktigt skräplån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp