- Meddelanden
- 601
- Mottagna reaktioner
- 141
- Poäng
- 337
Vänta 1 månad även nät du betalar 1 kredit det ta 1 månad att ska försvinnaSå jag kan ta ett lån där nu idag och sen imorgon söka samlingslån hos lendo utan problem ?
Vänta 1 månad även nät du betalar 1 kredit det ta 1 månad att ska försvinnaSå jag kan ta ett lån där nu idag och sen imorgon söka samlingslån hos lendo utan problem ?
Var samma för mig igår. Fortsätt med ansökan medans du är inloggad, då kommer det fungera.Gjorde just en ansökan. Efter att fyllt i all info skulle jag logga in med bank-ID. det stod att det hade verifierats men kom då in på en sida med 'snabblänkar'. Vet inte om det blev godkänt eller avslag, står ingenting.
De tar inte.Någon som vet om dom tar instanor eller liknande ?
Ansökt igår, idag såg jag att 10k kommer imorgon 15/6 men idag på em fick jag dom, så det tog ca 24 timmar, blev bara ok , wow, tack Lånforum. Ja, Nordea verkar alltid vara bättre när detr gäller utbetalningar mm,.Ansökte också igår em, men inget än, har Swedbank. Nordea har blivit mkt bättre än Swedbank, tror jag kommer byta bank.
Fick godkänt den 13 em och fick utbetalt igår em.Ni med Swedbank, hur lång tid tog det för er?
Fick godkänt den 13:e men kan ej se att något ska komma in idag!
Skumt..Fick godkänt den 13 em och fick utbetalt igår em.