Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar.nu upp till 30 000 kr utan uc

Nej men de heter väl Swedish credit group? Är det samma?

Slantar.se ägs av Credit Invest Sweden AB och ingår i företagsgruppen Lendytech AB. Företagsgruppen har sysslat med utlåning till privatpersoner i Sverige sedan 2011.

Lendytech är moderbolaget och där ingår Credit Invest som driver Slantar.se.

Men i Lendytech ingår även SCG=Swedish Credit Group som driver Kreditkontot, Kortlån och Extrakredit.

Kreditbörsen(peer2peer-lån för företagare) drivs också av Lendytech.

Lendytechs hemsida: http://www.lendytech.com/sv-SE

Sökte och fick beviljat på 30 000:-

Ett stor tack till ts, satt här och funderade på att ta livet av mig, med detta lånet får jag ner mina månadskostnader med 7000:- och slipper bli hemlös...

någon som vet om man kan bli erbjuden ett lägre lån om man söker på 30 000 o ej blir godkänd?

Samma här..sökte just 30k och godkänd..nu ryker Credigo och Easycredit och spärr där..Dom är bra men ändå dyrt i månan, lån på 10k+10k och årslån kvar på 6k där som synds i UC..
Kanske UCn blir bättre när en kredit till avslutas då..blev sämre sist! :D Längtar till å höjabolånet efter nyår typ...3ff försvinner innan årsskiftet. Tack för tipset ts!

Är det samma kreditgivare som Kortlån mf..alltså Grandvik(om ja inte minns fel sen 2 år tebax) så betalade dom ut lånen kl 1530 så pengarna brukade komma 1330 dagen efter. Får ja mina 30k lovar ja å meddela. Dom tog Bisnode på mej igår och mejl att pengarna kommer in på kontot inom 2 dar. Håller mina tummar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp