Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar missbrukad kredit ?

Har också fått mejl, dock är mitt fd. lån därifrån återbetalat sedan ett par år tillbaka.
Men precis som för Er andra så kommer jag inte in på sidan.
Samma här. Jag har ingen skuld hos dom. Sidan går ej att öppna. Ska ringa dem

På startsidan verkar det som att dom förtillfället inte erbjuder nya lån... Tror därför det kan vara information om det. Att, har man lån där kommer denna att säljas vidare till ett annat bolag, eller nåt sånt.

På startsidan verkar det som att dom förtillfället inte erbjuder nya lån... Tror därför det kan vara information om det. Att, har man lån där kommer denna att säljas vidare till ett annat bolag, eller nåt sånt.
Men 19 st mejl för de?:facejoy:

Massor av mejl här också fast lånet gick till inkasso för 5 år sen. De brukar dessutom skicka snigelbrev hem till en släkting där jag bodde för snart 10 år sen. Det spelar ingen roll hur många gånger man säger åt dem.

Får massa mail där också. Inte vart kund på evigheter hos Slantar. Minst 3-4 år sedan jag hade skuld hos dom sist.

Tänker heller inte logga in med bank id ifall att dom är hackade, låter osäkert

Står i ett mail att jag öppnat supportärende, i andra mailet så står det att jag fått svar på mitt supportärende.

Senast ändrad:
Märkligt.

Har också fått Mail, trots att jag är spärrad sedan 2019. Så inte så lätt o läsa det som de vill visa under deras sidor :facejoy:

Lyckades logga in till sist. Fyra mail har jag fått under dagen, två per lån jag haft hos Slantar.

Så här står det under Supportärenden:

Information om pantsättning.
"Vi kontaktar Dig med anledning av att ditt lån med lånenummer xxxxx hos Untie Lending AB pantsatts till Erik Penser Bank AB (org.nr. 556031-2570), det innebär i övrigt ingen förändring för dig som låntagare."

samt

"Tidigare utskickat meddelande om pantsättning avser endast aktiva lån. Har Du inget aktivt lån kan du bortse från den informationen."

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp