Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar missbrukad kredit ?

Hej ,

någon som vet om Slantar ger missbrukad kredit ?

Fick nyss mail från slantar, skickad via Bricknode, som säger vi har ett meddelande, logga in för att läsa det. Men deras sida är super seg och det går inte logga in. det tar evighet att få upp i bank id och när det väl kommer och man skriver in koden, så säger det att "något gick fel". Undrar ju vad de vill säga, för de har ju skickat mig till Gothia som sänt det vidare till KFM...Mailade deras info, men vet inte om de kommer svara där? Någon annan som fått mail från dem nyss>?

Fick nyss mail från slantar, skickad via Bricknode, som säger vi har ett meddelande, logga in för att läsa det. Men deras sida är super seg och det går inte logga in. det tar evighet att få upp i bank id och när det väl kommer och man skriver in koden, så säger det att "något gick fel". Undrar ju vad de vill säga, för de har ju skickat mig till Gothia som sänt det vidare till KFM...Mailade deras info, men vet inte om de kommer svara där? Någon annan som fått mail från dem nyss>?
Har också fått ett mail om meddelande men jag har haft skuldsanering i snart 5 år så jag vet inte vad dom vill. Går inte att logga in.

Det har nu gått ut automatiskt till alla som har eller haft ett lån där

Jag har fått totalt 18 mejl på raken av slantar nu. Det fortsätter att komma mejl? Någon som kan öppna?

Har också fått mejl, dock är mitt fd. lån därifrån återbetalat sedan ett par år tillbaka.
Men precis som för Er andra så kommer jag inte in på sidan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp