Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Slå ihop dessa två lån till ett

Tjena forumet!

Inte varit jätteaktiv som skribent, men följer dagligen lånforum. Förmodligen det bästa som hänt mig.

Jag har en allmän tankegång som jag behöver lite svar på, och vänder mig till proffsen här.

Jag och min sambo har nyligen köpt en bostad för 2250000, och har betalat kontantinsats och lånet ska snart läggas upp på LF. Bankbyte i samband med detta. Min sambo har blank UC vad gäller lån, men jag har två lån på 220000, samt 150000 hos collector, respektive marginalen.

Nu till frågan: Finns det värde i att via advisa eller Lendo ansöka om ett stort lån och på så sätt slå ihop dessa två till ett, och när tycker ni i sådana fall att jag ska ansöka?

UC: 0.4% Score.
1 FF.
Årsinkomst: 341000

Tacksam för alla svar :)

Admin får gärna flytta tråden om den inte passar här.

MVH Tomtefar1

Senast ändrad:
Det finns ingen möjlighet att lägga in dom i huset? Det vore ju bra om det fanns marginaler där

Är allt klart med bolånet, har ni fått tillträde och allt sådant? För era förutsättningar ser helt klockrena ut, era chansen är absolut goda för att få ett riktigt bra samlingslån. Däremot kanske du inte ska dra på dig en ff nu innan allt är klart med bolånet.

Jag hade väntat tills allt är klart.

Som ovan skribenter säger.

Vänta tills allt är 100% klart och sedan sök samlingslån!

Japp okej! Vi lägger upp bolånet 4 dec, bankbyte sker nu i månadsskiftet och tillträde får vi 29 dec, så tanken är att efter där kika på att ta ett nytt lån.

Toppen med all input!

Japp okej! Vi lägger upp bolånet 4 dec, bankbyte sker nu i månadsskiftet och tillträde får vi 29 dec, så tanken är att efter där kika på att ta ett nytt lån.

Toppen med all input!
Ingen expert men tycker det ser lysande ut. Mina päron köpte i fredags tillsammans för 4,4 milj, båda har blanco på ca 200 tusen var och likvärdiga UC, så i ett fall bör det ju verkligen inte vara något problem.

och stort grattis till nya bostaden förresten!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp