Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppt allt

Jag har släppt allt. Inte för att jag vill hamna på kronofogden men att de utspritt på ca 22 st olika långivare osv. Nu till frågan, vissa lån är inne på 3e månaden som obetalda. Snart kommer de skickas vidare till inkasso/kronofogden. Jag behövde ett samlingslån i januari men fick inget. Har sedan sökt överallt så många ggr att jag har ca 23 ff. I slutet av januari 2022 hade de vart möjligt att samla lånen men finns de ens teoretisk chans att jag kan skjuta på de tills dess? Svårt va? Tänkte om man inte skriver på lapparna osv. Alternativt överklagar. Tacksam för svar.

Lessen ja inte är till nån hjälp här men vilka har du inte betalt på 3 mån utan större påföljder än? Jag har bara hoppat över en månad hos flera men kan behöva hopoa över längre snart och tar gärna dom som är snällast såklart. Kan det vara nån el fler av dessa: Marginalen, Collector, Remember och Avida?

Jag vet inte vem då har lån hos men en del inkassobolag går fint att upprätta avbetalningsplan med o på så sätt undvika kronofogden .

Jag har släppt allt. Inte för att jag vill hamna på kronofogden men att de utspritt på ca 22 st olika långivare osv. Nu till frågan, vissa lån är inne på 3e månaden som obetalda. Snart kommer de skickas vidare till inkasso/kronofogden. Jag behövde ett samlingslån i januari men fick inget. Har sedan sökt överallt så många ggr att jag har ca 23 ff. I slutet av januari 2022 hade de vart möjligt att samla lånen men finns de ens teoretisk chans att jag kan skjuta på de tills dess? Svårt va? Tänkte om man inte skriver på lapparna osv. Alternativt överklagar. Tacksam för svar.
Ska detta ens vara möjligt att genomföra får du sätta dig NU och ringa upp precis allihopa. Börja med de som eventuellt kan ge missbrukad kredit för hamnar du där är du körd tyvärr (jag fick min vid inkasso). Sen får du förhandla och trolla. Fullkomligt kasta in allt du äger och har varje månad. Börja med att skriva ner varenda skuld du har och sätt igång en snöbollsmetod. Har du en bra inkomst KAN detta funka.

Lessen ja inte är till nån hjälp här men vilka har du inte betalt på 3 mån utan större påföljder än? Jag har bara hoppat över en månad hos flera men kan behöva hopoa över längre snart och tar gärna dom som är snällast såklart. Kan det vara nån el fler av dessa: Marginalen, Collector, Remember och Avida?

Jag släppte allt i början av December.
Har själv lån hos Marginalen och Remember som du tog upp..
Dessa har skickat ut påminnelser och bara lagt på månadsavgifterna + försening vid varje måndasfaktura.
Fick brev från båda idag faktiskt för månadens faktura där den då har vuxit till sig 3 månader som ska betalas. Så blir en saftig summa om man halkar efter, såklart.

Har runt 10 lån till där det är samma visa. Fakturor och påminelser som kommer. Men dock ingen som skickat det vidare till inkasso ännu. Men skulle tro att detta är sista månaden, sedan åker de flesta dit.

Hoppas det var till lite hjälp för dig. :)

Jag släppte allt i början av December.
Har själv lån hos Marginalen och Remember som du tog upp..
Dessa har skickat ut påminnelser och bara lagt på månadsavgifterna + försening vid varje måndasfaktura.
Fick brev från båda idag faktiskt för månadens faktura där den då har vuxit till sig 3 månader som ska betalas. Så blir en saftig summa om man halkar efter, såklart.

Har runt 10 lån till där det är samma visa. Fakturor och påminelser som kommer. Men dock ingen som skickat det vidare till inkasso ännu. Men skulle tro att detta är sista månaden, sedan åker de flesta dit.

Hoppas det var till lite hjälp för dig. :)
Tack för info Sulan! Då kan man låta dom få vänta iaf...sen om man får råd i framtiden betar man av från där man slutade, måste ju inte betala allt då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp