Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppt allt och berättat för sambon.

"men att det möjligen kanske skulle kunna funka för att jag har barn men högst troligt inte.."

Detta spelar väl ingen roll?

Dom tar ju hänsyn till om man har små barn. Så lite roll iaf?

Om jag förstått det hela rätt så tar man överhuvudtaget inte hänsyn till det när det avgörs huruvida du ska få skuldsanering eller inte däremot så tar man det i beaktning när man tar hänsyn till huruvida du ska ha betalplan på 3 eller 5 år.

Om jag förstått det hela rätt så tar man överhuvudtaget inte hänsyn till det när det avgörs huruvida du ska få skuldsanering eller inte däremot så tar man det i beaktning när man tar hänsyn till huruvida du ska ha betalplan på 3 eller 5 år.
Ok. Så kan det vara. När jag ansökte pratade vi en hel del om det. Och om jag var ensamstående.

"men att det möjligen kanske skulle kunna funka för att jag har barn men högst troligt inte.."

Detta spelar väl ingen roll?
enligt hon jag pratade med så sa han ordagrant ”Det som talar för en skuldsanering är ju att du har barn som kan komma att bli lidande av detta”

Besked kom idag, avslag som väntat med anledning att jag har spelat/konsumerat upp pengarna och är därför inte skälig någon skuldsanering.

Besked kom idag, avslag som väntat med anledning att jag har spelat/konsumerat upp pengarna och är därför inte skälig någon skuldsanering.
Du får söka igen men låt det gå ett tag. Jag menar, vi är flera m lån som iaf delvis uppstått pga konsumtion och fått skuldsanering o detsamma för de som har fått sina skulder pga spel. Så tyvärr än en gång...Det borde inte vara så men det beror mkt på handläggaren...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp