Det kommer påminnelser och inkasso med snigelpost. Håller med lika bra att säga som det är direkt.Kommer inga brev hem när man har Kivra. Men bra att öppna sig ändå.
En del kan gå med fysisk post från kfmJa påminnelser dyker upp om man inte sköter tiden. Annars inget från fogden. Allt e digitalt.
Sambon vet ingenting om detta och jag kommer försöka hålla undan det så länge som det bara går sen om det kommer till kritan att kronofogden kommer behöva komma i kontakt med min sambo för att få det bekräftat att hon tjänar så pass lite som jag skrev tidigare ja då är jag körd. (Jag misstänker att dom kommer behöva det)Vet din sambo om din situation tänker att det är bättre att berätta innan breven börjar komma.
Jag arbetar och är fast. tjänar 23505 kr innan skatt och jag har haft spelmissbruk så har alldeles för många förfrågningar för att kunna bli beviljad ett samlingslån så det är tyvärr inget alternativ.1) Det är olagligt att inte stå skriven där man bor. Dvs där man har sin huvudsakliga nattvila.
2) Du har 250 000 i skulder. Arbetar du? Isåfall borde du kunna få ett samlingslån.
Spelmissbruk? Sök hjälp för det hos spelfriheten el spelberoende föreningen. Risk att du får återfall, el har du hjälp.Jag arbetar och är fast. tjänar 23505 kr innan skatt och jag har haft spelmissbruk så har alldeles för många förfrågningar för att kunna bli beviljad ett samlingslån så det är tyvärr inget alternativ.
Hur ska du dölja alla brev ?Sambon vet ingenting om detta och jag kommer försöka hålla undan det så länge som det bara går sen om det kommer till kritan att kronofogden kommer behöva komma i kontakt med min sambo för att få det bekräftat att hon tjänar så pass lite som jag skrev tidigare ja då är jag körd. (Jag misstänker att dom kommer behöva det)
Har du Kivra kommer inga massa brev. Jag har precis börjat och det kommer genom Kivra skuld kommit in. Godkänn lr överklaga. Sen är det fallet avklarat. När de vill ha uppgifter om dig kommer det digitalt igen. Däremot om du ej svara dom så kommer de hem och knackar,Hur ska du dölja alla brev ?
Varje skuld genererar i massor av brev.