Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släpper allt till KFM, behöver tips från er som gått igenom det!

Stämmer bra! Det var därför jag skrev att det är nästan värre att få ett prick där, känns som om de tar det allvarligare då.
Under dem 3 åren anmärkningen existerar. Så spelar det nog ingen roll vart den existerar. Nu kommer det ju finnas på både kreditupplysningen och i bankernas interna system.

Under dem 3 åren anmärkningen existerar. Så spelar det nog ingen roll vart den existerar. Nu kommer det ju finnas på både kreditupplysningen och i bankernas interna system.
Men dem försvinner ur missbruksregisteer efter 3 år ?

Vad är bostadsrätten värd?
Vad är bostadsrätten köpt för?
Vad är bostadsrätten belånad för?

Vad är bostadsrätten värd?
Vad är bostadsrätten köpt för?
Vad är bostadsrätten belånad för?
Bostaden är värd 1,89.
Den är köpt för 1,89.
Bolånen är på 1,5 hos en bank och resten hos en annan.

Enligt mäklaren så är den värd 1,89 och hen sa om vi skulle sälja den idag så kan vi förvänta oss samma pris.

Är lånet hos "en annan" noterade hos föreningen?

390 lax i övervärde alltså på bostaden , då är den i farozonen .

Min bostadsrätt blev utmätt med ett överskott på 48 000 efter bolån och försäljnings-kostnader.
Jag väntar med spänning på utredning kring min bostadsrätt.

Den ligger ute till försäljning för 1 miljon. Har lån på ~890 (den var värderad till 1.15 innan ränteökningarna).
Fick nu reda på att man begärt in underlag från banken. Skickade själv in amorteringsunderlaget, får se om det räcker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp