Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släpper allt nu

Om du saknar utbildning är det aldrig fel att studera! Du får ett andningshål och verktyg för att senare ta tag i din situation med bättre förutsättningar. Gläd dig åt dina studier!

Jag ska försöka. Tack så mycket!
Fick du inget avgångsvederlag när du blev uppsagd pga arbetsbrist? Du kanske inte var fast anställd?
Det är jobbigt med ekonomi. Just nu har jag min efterlängtade ledighet men tänker bara på hur jag ska fixa min ekonomi

Nej, det fick jag inte. Har haft förhandlingar med mitt fack, och allt har gått rätt till.. Jag var fastanställd.

Nu har det gått några månader. För ett par veckor sen fick jag det första brevet från kronofogden. Jag betalade den skulden, och kravet återkallades. Häromdan fick jag ett nytt brev från dom. Jag ringde inkassobolaget. Inser att jag inte kommer kunna betala av allt. Har ca 900000 i skulder som jag släppte i juni. Jag började studera I augusti. Har arbetat lite extra, men det varierar från månad till månad. Vad händer nu när jag inte betalar?
Som jag har förstått så kan KF inte utmäta csn. Och mitt extrajobb kommer ta slut snart. Hur lång tid tar det innan kronofogden fattar ett beslut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp