Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppar allt

Jag har 1830 kvar varje månad för min man tjänar så pass så KFM anser att han får dra den tyngsta bördan i vår försörjning. Surt? Ja! Jag får inga pengar av min man och får betala min mat med mera själv.. men jag har själv satt mig i detta så. Vi har inga barn hemma. Vi hyr vår bostad nu mer. Allt vi äger står på min man och många saker befinner sig på en adress jag inte är skriven eller har behörighet till så. Min man har en grundlön i månaden på 140.000 kr sen tillkommer resor traktamente och allt annat.

Din man är genom ert äktenskap underhållsskyldig för dig, och om han inte uppfyller sin underhållsskyldighet är det faktiskt möjligt för dig att dra honom inför domstol.

Ja man ska självklart hjälpa stötta varandra om man bor tillsammans. Mat är inte ens något att prata om det ska självklart handlas av båda.
Själv har man släppt allt med och det väller in brev.
Men har ett dilemma nu, onea har hört av sig och vill ge mig en räntefri avbetalningsplan på 1000kr i månaden. Har en skuld på runt 15tkr hos dom. Vet att det blir svårt men är det värt att försöka ta den då deras ränta är sinnesjuk om jag släpper den till kfm
När jag fick samma erbjudande från Onea om en ränte och avgiftsfri avbetalningsplan så tvekade jag inte efter att ha förlängt 1 år utan att skulden minskat. Om du känner att du klarar av 1000/månad så skulle jag absolut ta det erbjudandet. Det var så skönt att slippa 4Finance som är de värsta på marknaden och jag livstidsspärrade mig också så att jag inte skulle bli frestad om något skulle hända. Att se skulden minska månad för månad och att det som betalades in varje månad minskade skulden och inget gick till ränta och avgifter var en befriande känsla . Att också slippa alla sms och mejl om jag var det minsta sen med förlängningsavgiften kändes mycket bra så vet du med dig att du klarar 1000 per månad så ta erbjudandet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp