Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa skulder, sambo med på kreditkort osv

Exakt vad för åtgärder har du vidtagit för att komma ifrån den här sitsen?

Har du sålt på loppmarknad?
Ätit ur en container?
Provat göra dörr-försäljning med en dammsugare?

Jag tror inte att du har gjort något alls av ovanstående.

Otillbörligt gynnande av borgenär gäller endast om och när man får inledande skuldsanering. Då skall man sluta betala på sina skulder för att inte gynna någon enskild.
Nej så är det inte, brottet kan man fällas för ändå

ja nollorna i lyxfällan som tvingas prova en av ovanstående brukar tycka sammas sak.

$$$
Min poäng var snarare att det finns väl ingen som säljer dammsugare vid dörr längre?
Eller de andra ”förslagen” om du inte är hemlös men då brukar det ju finnas härbärgen.

Tolkar bara du är dryg/försöker vara rolig? Verkar inte gå hem.

Min poäng var snarare att det finns väl ingen som säljer dammsugare vid dörr längre?
Eller de andra ”förslagen” om du inte är hemlös men då brukar det ju finnas härbärgen.

Tolkar bara du är dryg/försöker vara rolig? Verkar inte gå hem.
”Modernare” variant av dammsugarförsäljning i form av en svindyr apparat som kan tvätta soffor och mattor osv finns ju. Men det är inte dörrknackning utan ”förbokade kundbesök”. Där förväntas man demonstrera ( och sälja!) den dyra apparaten till släkt och vänner, som i sin tur ska uppge nya namn. Min man hoppade i desperation på ett sådant jobb och lyckades lura på sina föräldrar en dyr apparat som de inte hade behov av. Lönen var enbart provision. Bil och drivmedel fick han (= jag) stå för själv. Jag gick back på detta ( och andra säljjobb som han testade) så till sist ”förbjöd” jag honom att ta den typen av jobb.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp