Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa lån och spara undan pengar.

Väntetid på 9/10 mån inga problem komm ihåg klipp sönder alla kort bara kontant och inga nya låne ansökningar
Men visst behöver jag uppvisa en brytpunkt och skötsamt beteende ett bra tag innan ansökan? Om tex jag söker via budget och skuldrådgivare nu i april då går väl kfm tillbaka långt innan ansökningsdatumet för att se? Tiden från ansökan fram till ett troligt inledande om 10 mån räknas väl inte in?

Tar närmare 9 mån tittar på din ansökan. Typ Dec 2026 och senaste lån Dec 2025 dvs brytpunkten.Går igenom med budget rådgivare April 8mån till Dec.Tror inga problem för dig.Bara att lämna inn.Får du avslag lämna inn på nytt.Som sagt väntetid är lång inga nya lån under tiden chansen god.Får du avslak står det beslutet om anledning.Jobba med det ny ansökan.Max 6 år sedan nytt liv.Lycka till

Tar närmare 9 mån tittar på din ansökan. Typ Dec 2026 och senaste lån Dec 2025 dvs brytpunkten.Går igenom med budget rådgivare April 8mån till Dec.Tror inga problem för dig.Bara att lämna inn.Får du avslag lämna inn på nytt.Som sagt väntetid är lång inga nya lån under tiden chansen god.Får du avslak står det beslutet om anledning.Jobba med det ny ansökan.Max 6 år sedan nytt liv.Lycka till
Du har helt rätt! Så får det bli!

Helt rätt.Visar att man tar tag problemet.Väldigt bra att inte ha bil snälla nån vad mycket pengar man spar.Har fått 1400kr budget till busskort som är mina Blir 17000kr 1 år.Halva sanering avklarad har jag 33000kr på kontot.Jävligt nice
Köper du busskortet eller cyklar du ändå?

Går cyklar eller springer.5km enkel väg.
Köper inget busskort

Fick tid hos budget och skuldrådgivare redan imorgon! Snabba ryck! 😁

Vi släppte alla lån feb 2025 enligt rekomendation från skuldrådgivare.
Ansökan skickats jan 2025 via skuldrådgivare.
Har betalat nya lån från 2024 efter vi har släppt, ca 100 000 kr. Det var värt annars skulle dom lån ses som nya tror jag.
Fick inledande i september 2025 exakt några dagar efter vi fick besked om löneutmätning som aldrig blev av. Man ska ha lite tur i otur.
Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp