Jaha, då fattar jag! Ja det borde ju en annan och ha fattat för länge sen också, när man drog på sig ekonomidödaren Luma Finans, där och då blev det riktigt kört! Hur gamla var dina färskaste lån när du sökte?Nej fick första ansökan men komm från skuldsanerings kvinnan.Hon tyckte jag borde förstått att det var kört.3h senare besked kivra gått inledande
Då får jag hoppas på något liknande, vad ville kfm veta?Från 28/8 2023 till 14/10 2023 tiden till inledande.Gick otroligt smidigt och inga konstiga frågor.
Ah okej! Hur mycket historik från konton bör jag spara när jag säljer saker för att betala in på skulder? Eller kollar dom historiken vilket som?April samma år 2023 .40000kr Northmill kredit.Min bil gick sönder lagade skiten 34000kr.Skrotade bilen maj.Tog upp detta samtalet inga problem tyckte hon.Skickade jag till henne skrotintyg och verkstads räkningen
Ja verkligen smidigt! Jag har senaste lån slutet på december 10000:- och utag 500:- nyligen från en kredit, tro om det ställer till om jag söker nu?Totalt oförberedd på samtalet.14/10 och jag trodde det var ngt inkassobolag som ringde.Samtalet tog typ 10min
Skickade jag till henne
Mina 3 senaste deklarationer.Underskottet viktigt kontrollera räntekostnader Deklarationen står även min lön
Hyran inklusive El Vatten
Min nya lön.Fick ny lön Nov
Hörde inget mer.Kivra om beslutad sanering
Fantastiskt smidigt