- Meddelanden
- 148
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Släppte mina skulder i oktober -25. Betalat lite skulder och gjort förutsättningar för ev löneutmätning/sanering betalat av telefon bla och ett par mindre skulder jag ej tog med i sanering. Sparat lite grann. Lagt endel på bil som jag måste ha för arbete. Däck osv, förutsättningar framåt. Sökt skuldsanering, väntar samtal i mitten på juli. Jag börjar fungera och konstigt nog må bra, ingen ekonomisk stress typ och de är väldigt skönt då man har levt under extrem stress under lång tid. Sätt dig ner och räkna plus minus utgifter inkomster. Går de inte ihop och de inte finns några lösningar på att minska utgifterna öka inkomsterna så kalkylen går ihop och du behöver låna för att gå runt osv sök skuldsanering och ta kontakt med budget skuldrådgivare. Gräv inte ner dig djupare utan ta tag i de nu. Sök nu. Har läst endel här inne och mkt handlar nog om vad man får för handläggare. Vissa får inledande med relativitet nya lån och andra har lån som är 2-4år gamla som anses vara för nya. Tittar på helheten om jag förstått rätt. Tur baserat också