Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa halva lånet till fogden?

En liten push.. man får inte glömma bort att leva bara för man har skulder. Ska man tänka att man inte får skaffa barn för man har skulder skulle man aldrig få skaffa barn... Vissa har ju skulder fram till man är en 40-50 år, och vem vill börja bebisverkstaden då? Situationen löser sig, de tar bara längre tid att bli av med skiten.
Sant du har helt rätt!

Tveksamt.. hon får ju stå för hyran för tillfället sen ploppar det ut en unge i juni o då går hon på mammaledighet med piss mammapwnning. Ja jag vet inte bästa läget och skaffa barn i men situationen för några månader sen såg väldigt annorlunda ut
Som sagt släpp den där tanken med att det är dumt skaffa barn barq för man har lån. För du ska bli pappa du måste fortfarande kunna leva. Med så du tänker kommer ba ge dig ångest och det är verkligen fel tankesätt. Barnet kommer ju alltid ha tak över huvudet och mat trots dina lån eller hur? Även om det går till kf. Sen att man kanske inte kan göra massor extra osv det är annan sak.

Du är inte ensam min sambo blev gravid augusti förra året jag hade då nästan spelar upp 250 k av mina pengar ja fick från en lägenhetsförsäljning.... efter det tog jag lån spela uran att hon visste genom hela graviditeten sen kom min son i april fortsatte psela sen kom allt fram nu i augusti... så jag vet känslan. Men det är vad det är.

och angående f kassan samma sak för min sambo hon får lägsta ungrfär 6k i månaden ba av f kassan. För hon sakna sgi.... FÖR DET FATTADES 3 JÄVLA ARBETSTIMMAR. Helt jävla sjukt hur dom där smutsen f kassan kan bete sig vidrigt är det riktigt vidrigt. Kokar ba jag tänker på det.

statlig maffiga utan hjärta. Sen finns det folk som inte jobbar eller betalar skatt I hela sitt liv. Som inte vil jobba och intr bidrar med ett skit och får mer pengar ussch...

Men som sagt du är inte ensam min vän! Kankse skönt allt går vidare? Så du kan slipa stressen osv? Barnet kommer ju alltid ha tak mat över huvudet osv. För existens minimum liksom.

grattis till att du ska bli pappa också, inget slår det ❤️

Som sagt släpp den där tanken med att det är dumt skaffa barn barq för man har lån. För du ska bli pappa du måste fortfarande kunna leva. Med så du tänker kommer ba ge dig ångest och det är verkligen fel tankesätt. Barnet kommer ju alltid ha tak över huvudet och mat trots dina lån eller hur? Även om det går till kf. Sen att man kanske inte kan göra massor extra osv det är annan sak.

Du är inte ensam min sambo blev gravid augusti förra året jag hade då nästan spelar upp 250 k av mina pengar ja fick från en lägenhetsförsäljning.... efter det tog jag lån spela uran att hon visste genom hela graviditeten sen kom min son i april fortsatte psela sen kom allt fram nu i augusti... så jag vet känslan. Men det är vad det är.

och angående f kassan samma sak för min sambo hon får lägsta ungrfär 6k i månaden ba av f kassan. För hon sakna sgi.... FÖR DET FATTADES 3 JÄVLA ARBETSTIMMAR. Helt jävla sjukt hur dom där smutsen f kassan kan bete sig vidrigt är det riktigt vidrigt. Kokar ba jag tänker på det.

statlig maffiga utan hjärta. Sen finns det folk som inte jobbar eller betalar skatt I hela sitt liv. Som inte vil jobba och intr bidrar med ett skit och får mer pengar ussch...

Men som sagt du är inte ensam min vän! Kankse skönt allt går vidare? Så du kan slipa stressen osv? Barnet kommer ju alltid ha tak mat över huvudet osv. För existens minimum liksom.

grattis till att du ska bli pappa också, inget slår det ??
Tack för dom fina orden och för att du dela med dig.
Sambon har ju skulder med och behöver iallafall 2500 varje månad till amortering, sen hyran på 5800kr, får vi det av fkassan är vi nöjda. Vill verkligen inte släppa allt om det innebär att Ikano måste vidare med, jag vägrar sätta en anmärkning i hennes namn pga mina dumma val.
Hoppas att jag får en jämkning för 2022 på under 10% för då bör jag få behålla ca 25k av lönen och då kan jag få allt att gå runt tills det finns bättre förutsättningar för ett samlingslån.

grattis till att du ska bli pappa också, inget slår det ❤️Ä
Tack för dom fina orden och för att du dela med dig.
Sambon har ju skulder med och behöver iallafall 2500 varje månad till amortering, sen hyran på 5800kr, får vi det av fkassan är vi nöjda. Vill verkligen inte släppa allt om det innebär att Ikano måste vidare med, jag vägrar sätta en anmärkning i hennes namn pga mina dumma val.
Hoppas att jag får en jämkning för 2022 på under 10% för då bör jag få behålla ca 25k av lönen och då kan jag få allt att gå runt tills det finns bättre förutsättningar för ett samlingslån.
Hoppas det löser sig för dig. Men kom ihåg du ska bli pappa nu viktigast är att du inte fuckar upp dig själv psykiskt och mentalt nu pga stress osv angående pengar. Lättare sagt en gjort. Men ja barnet och tjejen kommer behöva allt stöd inom kommande tid. Så länge ni har tak över huvudet och mat.

men håller tummarna för dig att det löser sig. Förstår paniken.

men släpp det där med att de är fel tid att skaffa barn för bara för att Man har skulder kan man va en bra förälder❤️

Min plan sket sig. Sambon fick avslag på sin reduce hos northmill trots att det fanns 50k att utnyttja.
Har ju massa olika krediter och lån på ca 350k sen har jag Ikano på 350k med sambon som medsökande. Vill ju inte att hon ska få nån anmärkning. Kan man släppa allt förutom Ikano lånet eller hur funkar det egentligen?

Fortsätt betala ikano så går det inte vidare, sambon får väl betala om inte annat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp