Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa allt?

Någon som vet om en teleoperatör kan låsa telefonen( alltså hårdvaran) vid obetalda abonnemang med tel ? Tänker eftersom jag satt i kontantkort om de har möjlighet att låsa telefonen ändå
Möjligt kanske men det kommer inte att hända

Blir lite nervös utav tanken. Har 3 abonnemang hos samma operatör, men allt på en faktura. Kan man be att få behålla det jag använder och betala bara för det om och sen berätta att de andra kommer jag släppa. Borde funka tro?

Blir lite nervös utav tanken. Har 3 abonnemang hos samma operatör, men allt på en faktura. Kan man be att få behålla det jag använder och betala bara för det om och sen berätta att de andra kommer jag släppa. Borde funka tro?

Skulle du inte byta operatör? Varför har du tre abonnemang?

Jag tror inte att det upplägget kommer gå hem, det är nog allt eller inget som gäller.

Har du köpt bilen på kredit kan du inte sälja den utan att betala bort krediten. Ägarbyte går inte igenom om den inte är löst.

Telefonen är låst till 3. Låses upp först om ca 10 mån. Därav måste jag hålla mig till operatören:/

Har du alla 3 abonnemang på samma faktura så kommer nog alla nummer att spärras när betalningarna slutar komma

De skapade två kundnummer på mig så det jag behåller ligger på ett och det på andra kundnumret släpper jag. Förklarade läget och sa att de får bli en fråga mellan inkasso och mig att lösa vilket de förstod. Sa att jag vill vara fortsatt kund och behålla den aktiva delen så att säga. Mycket fint bemötande!:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp